23.7.14

Λόγος & αντίλογος




Κύριε Δήμαρχε,
Κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ,

Αυτή είναι η εικόνα του πεζοδρομίου μου, ακριβώς έξω από την είσοδο μου, εδώ και οκτώ μήνες.
Τον Αύγουστο του 2013, δήλωσα βλάβη που οφείλονταν σε διαρροή σωλήνα ύδρευσης και είχε μετατρέψει την αυλή μου σε λίμνη. Αξιωθήκατε να αποκαταστήσετε την βλάβη μετά από ένα  περίπου μήνα, παρά τις ενοχλήσεις μου και το πρόβλημα της υγείας μου, που κινδύνευε από τα λιμνάζοντα ύδατα. Βέβαια για αυτό χρειάστηκε να σπάσετε τις πλάκες του πεζοδρομίου, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Οι εργάτες της ΔΕ ΥΑΚ δήλωσαν ότι λόγω φόρτου εργασίας, θα επέστρεφαν σύντομα για την επίστρωση. Τοποθέτησαν μια κορδέλα, η οποία φυσικά δεν φαίνεται τις σκοτεινές ώρες και έκτοτε το πεζοδρόμιο παραμένει ως έχει…..
Πόσο σύντομα είναι το δικό σας «σύντομα» κύριοι;
Και βέβαια όλο αυτό το διάστημα συνεχίζω και λαβαίνω λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ, τους οποίους οφείλω και να εξοφλήσω και βέβαια το κάνω γιατί αν και εγώ φρόντιζα να γίνει στο σύντομο διάστημα των οκτώ μηνών, τώρα θα ήμουνα και χωρίς νερό!
Ας ελπίσουμε ότι στο προεκλογικό αυτό διάστημα, που συνήθως φροντίζετε για τα πάντα, θα φροντίσετε έγκαιρα και για αυτό… και να μην χρειαστεί περαιτέρω δική μας φροντίδα.

Ελένη Τσαδήλα 


Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 17.4.2014, αρ. φύλλου 736

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ