9.10.10

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν

Κύριο Γεώργιο Παπανδρέου, πρωθυπουργό της Ελλάδας.

Συνεμορφώθην εις τας υποδείξεις και εφόρεσα (καπέλωσα) το σκύλο μου με το σχετικό τσιπ.
Είναι ένα ωραίο και υπάκουο σκυλί ράτσας, το οποίο πλέον είμαι σίγουρος ότι δε θα χάσω. Αυτονόητο είναι ότι του εξασφαλίζω τροφή, στέγη και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δεν του λείπουν τα κρακεράκια του, εμπλουτισμένα, μάλιστα, και με λαχανικά, για να μην έχει προβλήματα αφόδευσης.

Κύριε Πρωθυπουργέ, τώρα που ετοιμάζεστε να μας φορέσετε το πολυτελές τσιπάκι που θα μας σώσει από πολλά δεινά και, προφανώς, θα είναι προϊόν επώνυμης φίρμας, made in U.S.A., ήθελα ευσεβάστως να ρωτήσω: Μαζί με το τσιπάκι, θα μας παρέχετε και όσα εγώ παρέχω στο σκύλο μου;
Αν «ΝΑΙ», τότε, χαλάλι σας (!) και η αξιοπρέπειά μου, και το Ρωμαίικο φιλότιμό μου, και το κιμπαριλίκι μου, και το μετάλλιο της Εθνικής Αντίστασης και θα αδιαφορήσω (!), αν για λόγους εθνικής σκοπιμότητας, μεταβάλλουν το επώνυμό μου από Εύδος σε Εβντόβσκι. Θα αδιαφορήσω (!), αν πίσω από το τσιπάκι κρύβονται, χαφιέδες, ρουφιάνοι και απάτριδες ανώνυμοι πάντα.
Αν «ΟΧΙ», τότε προσέξτε, υπάρχει κίνδυνος να λυσσάξει το νηστικό και ταλαιπωρημένο κοπρόσκυλο που δεν είναι ράτσας, αλλά, αφελώς, νομίζουν μερικοί, ότι μπορούν να το μεταβάλλουν σε «τσιάουα», φορώντας του τσιπάκι.

Ευσεβάστως
Γιάννης Εύδος 


Υ.Γ. Μη με παραλληλίζετε, παρακαλώ, με τον «σύντροφο» Μανώλη Γλέζο. Αυτός προ πολλού έχει εξασφαλίσει το τσιπάκι του και τα, εξ ‘αυτού, προνόμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ