13.4.10

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν

Στις εφημερίδες «Οδός» & «Καστοριανός Πολίτης»

Όταν το θράσος ξεπερνάει κάποια όρια, τότε μεταβάλλεται σε ύβρη, πρόκληση, προσβολή. Μα όταν αυτό το θράσος επιδεικνύεται από δήθεν μεγαλόσχημους οι οποίοι κουβαλάν τίτλους επί τίτλων που απέκτησαν, τις oίδε πώς, που σιτίζονται από μας τους Έλληνες φορολογούμενους και συνεχίζουν ασχημονώντας εις βάρος των πολλών, της πατρίδας, του δικαίου και της ιστορίας, δεν έχουμε δικαίωμα να σιωπήσουμε. Έχουμε να κάνουμε με προκλητικά αυθάδεις. Από πού αντλούν αυτό το θράσος και προκαλούν τους πολλούς, το δημόσιο αίσθημα και δεν φοβούνται; Αυτοί, λοιπόν, οι θρασείς δεν μπορούν να παραχαράσσουν προκλητικά και εσκεμμένα την ιστορία που ΕΜΕΙΣ «δεν είμαι ένας, μα χιλιάδες και οι πεθαμένοι με ακολουθούν» (Κ. Βάρναλης) γράψαμε και ποτίσαμε με αίμα αυτά τα ιερά χώματα και τα μετερίζια που υπερασπιστήκαμε περήφανα στην κατοχή που άθλιοι ελληνίζοντες ανθέλληνες τα μετατρέψανε σε ουρητήρια και αφοδευτήρια.

Αφορμή μου δίνουν τα δημοσιεύματα των εφημερίδων «ΟΔΟΣ» 4-03-2010, σελ.18 και «Καστοριανός Πολίτης» 5-03-2010, σελ. 1, όπου μας πληροφορούν ότι στο Νεστόριο έγιναν διήμερες εκδηλώσεις τιμής και μνήμης κλπ. κλπ. για την «έναρξη της Εθνικής Αντίστασης στην περιοχή» και στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνονται «.μνημόσυνο υπέρ των πεσόντων 1940-1949» .. «καλωσόρισμα συμμετεχόντων..», «ομιλία για την Εθνική Αντίσταση από τον ιστορικό κύριο Ραϋμόνδο Αλβανό» κλπ. κλπ. αρκούντως εξοργιστικά και κατά την γνώμη μου θολά.
Πολύ θα ήθελα να αναφωνήσω και Τα-ρα-τα-τζουμ, Τα-ρα-τα-τζουμ, Τα-ρα-τα-τζουμ, μα με πνίγει η αγανάκτηση.

Εκλήθη, λοιπόν, ο γνωστός ιστορικός Ραϋμόνδος Αλβανός, προκαλώντας τα αισθήματα μας, συγχέοντας την Εθνική Αντίσταση με τα μετέπειτα θλιβερά γεγονότα καταπατώντας κάθε έννοια υπερηφάνειας όσων πιστεύουν στην αλήθεια και ανατρέποντας την ιστορική πραγματικότητα.
Πριν λίγα χρόνια, όταν οι Καστοριανοί δεν δέχθηκαν το συνέδριο και μπράβο τους, ήθελε να πείσει, ντε και καλά, ότι ο εμφύλιος πόλεμος ήταν συνέπεια διαμάχης μεταξύ δύο διαφορετικών πολιτισμικών ομάδων των ντόπιων και των προσφύγων και μετά πήγε και πραγματοποίησε αντιδεοντολογικά το συνέδριο σε ένα χωριουδάκι. Τότε τον προκάλεσα αλλά δεν είχε την τόλμη να μου απαντήσει, όχι για άλλο λόγο αλλά διότι δεν θέλει τον διάλογο προτιμώντας τον μονόλογο.

Σε προσκαλώ, λοιπόν, τώρα και πάλι να απαντήσεις σε μας που αγωνιστήκαμε και ποτίσαμε με αίμα, δάκρυα και ιδρώτα τα ιερά αυτά χώματα. Για ποια Εθνική Αντίσταση από το 1940 μέχρι το 1949 μας μιλάς; Είχες πει τότε, στο συνέδριο, ότι ο εμφύλιος ήταν εμφύλιος μεταξύ δύο διακριτών πολιτισμικών ομάδων ντόπιων και προσφύγων. Πες μου, λοιπόν, σήμερα ποια είναι η θέση σου; Οι νεοφερμένοι πρόσφυγες: Πακιστανοί, Αφγανοί, Ταϊλανδοί, Αφρικανοί δεν αποτελούν προϋπόθεση δημιουργίας νέου εμφυλίου ή ανήκουν στην ίδια με μας πολιτισμική ομάδα; Τι ιστορία διδάσκεται στα αθώα παιδιά;

Όσο για τον Δήμαρχο του Νεστορίου κ. Γκοσλιόπουλο, ας προβληματιστούν αυτοί που τον ψήφισαν. Εγώ ήθελα να ρωτήσω: η Εθνική Αντίσταση άρχισε από το Νεστόριο, ή μήπως η εξόντωση των αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης άρχισε από το Νεστόριο; Βέβαια, τον ηρωισμό των κατοίκων του Νεστορίου κανείς δεν τολμάει να αμφισβητήσει, αλλά μήπως ήταν οι μόνοι;...
Και μια ερώτηση: Κύριε Δήμαρχε του Νεστορίου κ. Γκοσλιόπουλε, ρωτήσατε τον ιστορικό και καθηγητή κύριο Ραϋμόνδο Αλβανό σε ποια «ρατσιστική» ομάδα σας κατατάσσει; Γιατί υπάρχει πιθανότητα ο κύριος καθηγητής να κατατάσσει εμάς τους δυό σε δύο διαφορετικές ράτσες. Αυτό επιδιώκουν οι διεθνιστές και παγκοσμιοποιητές. Αν δεν αφυπνιστούμε, φίλε και αδελφέ Γκοσλιόπουλε, τότε μαύρο φίδι θα μας φάει εσένα και εμένα..

Γιάννης Εύδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ